reklama

Nový článok:Niet nad organizovaný chaos

Každý deň netrpezlivo utekám do schránky a teším sa, že konečne dostanem sľúbenú zásielku od ministra vnútra a generála Labku. Pýtate sa čo čakám? Nuž predsa viac ako pred rokom všetkým občanom Slovenska v mnohých televíznych zpravodajských reláciach predviedli čo vymysleli a čo pošlú každému občanovi - reflexnú pásku, ktorá mala znížiť počet nešťastína cestách. Odvtedy sa márne teším, ako vyrazím do ulíc označený Kaliňakovým nápadom a všetci susedia prasknú od závisti, ale kde nič, tu nič. Ak by to bolo jediné zlýhanie rezortu vnútra voči občanovi....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

dalo by sa to ospravedlniť. Lenže, organizovaný chaos v tomto rezorte je pravidlom a maslo na hlave má nielen Kaliňák, ale aj jeho predchodcovia /Palko, Pado, atď.../, ktorí veľa hovorili a málo konali pre občana - stránku, aj pre policajtov. Upozorňujem, že moje skúsenosti sú z Banskej Bystrice. Koncom minulého roka mi končila platnosť pasu, kedže vnútro oznámilo, že budú nové od 1.1.2008, pokúšal som sa ich presvedčiť, aby mi na tých pár týždňov predĺžili platnosť starého, pretože potrebujem cestovať mimo EÚ. Vylúčené! Tak som zaplatil tisícku za starý typ a o niekoľko dní, tí, ktorí prišli po 1.januári 2008, dostali už nové,vylepšené o biometrické údaje. Ale ani oni nemôžu mocť skákať, pretože o rok budú ešte novšie pasy. A ty občan plať, ešte šťastie, že som ušetril za fotografie, pretože fotku na pas si už vyrobili "vnútraci". O niekoľko dní mi prišla SMS-ka, že pas je pripravený k odberu. Pretože aj občianske preukazy majú obmedzenú platnosť, zašiel som si vymeniť OP. Tu ma prekvapila požiadavka na fotografie, hoci na oddelení OP tiež majú zariadenie na fotografovanie, ale nie je zatiaľ funkčné, tak som odbehol k fotografovi. Našťastie OP mi vydali na počkanie, bez príplatku, ozaj prečo nie až o niekoľko dní? Tak som sa rozhodol, keď inovácia, tak inovácia a išiel som meniť "ružový vodičák" za európsky.Tu si ma nanovo odfotografovali, pretože aj oni majú svoj prístroj / už tretí na OR PZ /, čo je zrejme lacnejšie ako prepojovací kabel. Na otázku prečo nepoužijú fotografiu, ktorú robili na pasovom oddelení znela odpoveď -nie sú prepojené, to sa nedá! Ešte pred fotografovaním na VP došlo ku "kovbojke", pretože ma žiadali, aby som si dal dolu okuliare / na OP ani na pasovom nič podobné nechceli/, pretože na papieri od doktorky neboli napísané "harmonizované kódy Spoločenstva, čo znamená, že potrebujem okuliare. Keď už som čakal, tak ma zaujalo upozornenie, že stratený, zničený alebo poškodený VP mi vymenia za 400 ale odcudzený za 200 korún. Hádajte koľkí ľudia hlásia stratu za 400 korún? O dvoje dvere ďalej vám občiansky vymenia za 500,nech ste s ním urobili čokoľvek. Najviac ma vystrašil nápis na vchode OR PZ: z dôvodu zvýšeného počtu vybavených stránok / na dopravnom inšpektoráte - prepis aut-pozn.autora /spisujeme každé ráno od 07.30 hod. poradovník. Ďalší spisujú, až sa "minú" občania z prvého poradovníka. Ak si myslíte, že stačí prísť o hodinu dve skôr, aby ste sa dostali do poradovníka a môžete ísť kade ľahšie,ste na omyle. Treba stáť vo fronte a čakať, kedy Vás zavolajú, ak tam nie ste, máte smolu, vyškrtnú vás z poradovníka. Katastrofálna situácia na banskobystrickom DI trvá už dobrých dvadsať rokov. To, že "vnútro" kašle na občanov - stránky,to nie je prekvapujúce. Dostať sa do poradovníka je len začiatok anabázy. Autá sa pozerajú vonku, či prší, mrzne alebo praží slnko. Nikoho doposiaľ nenapadlo, že by nebolo od veci postaviť prístrešok,alebo využiť nejaký krytý priestor, aby keď už nie občania, aspoň policajti boli v "suchu a teple", na spevnenej ploche a nie v blate, či prachu. Stránky tam chodia párkrát za život, ale technici dennodenne. Ozaj občan má nárok, len čakať a platiť?

Ivan Bača

Ivan Bača

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dá sa povedať, že profesionálny vyrývač, nepokojná duša a optimista, ktorý verí, že bude aj horšie, ako dnes sľubuje vládna koalícia a neschopná opozícia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu